Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 17 noiembrie 2017

Ne-am certat
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Noiembrie.2017

Ne-am cunoscut si Prieteni noi am fost
Vorbeam in fiecare seara.
Traiam emotii.Eram visatori
Doi Copii frumosi pe drumul lor.

A venit vremea si ne-am intilnit
Eu m-am indragostit de tine.
Din clipa-aceia mi-am dorit
Ca tu sa-mi fi amea Iubire.

In prima zi mi-ai dat sperante
Vazindu-ma emotionat.
Dar apoi erai rece imi vorbeai alene
Ba ma voiai.Ba ma indepartai.

Asta-i adoua cearta ce-o avem
Pentru ca Te Iubesc si rau ma doare.
Tu cateodata ma ignori
Si nu iti pasa ca tu nu ma bagi in seama.

Dar asta a pus capat Povestii noastre
Ce n-ainceput pentru ca nu i-am dat o sansa.
Imi pare rau ca asta aincheiato
Pacat ca am crezut in tine.mi-erai draga.

Da nu-i nimic poate ca-i bine asa
Asta arata ca nu ne e bine.
Decat sa plingem amindoi
Mai bine ne oprim si e mai bine.

Pacat ca s-aincheat asa
Cu.cearta si suspine.
Ca mai dat laoparte si mai alungat
Pacat.drum bun.ramai cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu