Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 noiembrie 2017

I-am cerut lui Mos Craciun
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Noiembrie.2017

Nu mai e mult si soseste
Mosul bun cu sacul lui.
Si ne-aduce tuturor
Cate un cadou.

N-am fost eu cuminte tare
Dar nici rau cat sa nu merit.
Asa dar ca azi i-am scris
O Scrisoare Mosului.

-Mosule batrin si bun
De Craciun tu aduci zimbet.
Vreau si eu sa mi-o aduci
Pe Fata din Poezie.

Stiu ca poate-ti cer prea mult
Dar doar asta imi doresc.
De Craciun sa am aproape
Fata draga ce-o Iubesc.

Si acum astept pe Mosu
Sunt cuminte.rabdator.
O Veniel cu.cadoul
In ajun de Sarbatori? .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu