Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 noiembrie 2017

Vis de Toamna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Noiembrie.2016

Prin nostalgia de mesteceni,
Iubito-n roșu te aprinzi sublim,
Tu flacără de dans ești când te legeni
Și buze sărutate se transformă-n vin.

Esti elxirul de Iubire
Ce Inima imi indulceste,
Esti Trandafirul ce-nfloreste
La mine-n Suflet si-n priviri..

Tu Fata Dulce,Inger fin
Esti pentru mine mingaiere,
Doar tu ma faci sa pot zimbi
Sunt mindru ca te am pe tine.

Am sa te pretuiesc Viata intreaga
Si-am sa te-nbrac in haina mea,
Tie iti daruiesc Iubirea toata
Pentru ca tu esti Creiasa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu