Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 noiembrie 2017

Spui ca ma Iubesti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Noiembrie.2017

Ma i-ei in brate.ma saruti
Si la ureche imi soptesti.
Privindu-ma in Ochii zimbind
Imi spui ca prea mult ma Iubesti.

O Zi e Soare.zece nori
Nu stiu cum e ca nu-i prea bine.
Azi simt ca mi-esti aproape.ma Iubesti
Apoi un sir de zile nu esti linga mine.

Daca te sun nu imi raspunzi
S-au imi vorbesti alene.
Nu stiu ce sa mai inteleg
Tu ma Iubesti sau e pierdere de vreme?.

Am si eu o Inima ce bate
Ce poarta sentimente in adincul ei.
Te rog daca.crezi ca nu se poate
Spune-mi si totul se opreste in loc.

Iubirea mea-i nemasurata
M-am avintat cu Sufletu-nainte
Si te-am Iubit cu toata Inima.
Dar astazi simt ca povestea se sfarseste
Si gata totul s-a incheiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu