Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Dragostea nu minte
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Noiembrie.2016

Te privesc si ma privesti
Nu-i nevoie de cuvinte,
Lafel ca mine gindesti
Dragostea e sincera,nu minte.

Te admir ca esti frumoasa
Dulce,Calda,Minunata,
Sunt furat de Ochii tai
Se vede dragostea-n ei.

te joci cu mine...
doar ca eu stiu ce vrei
pentru ca si in mine
se nasc mii de idei.

ce rost atata fuga...
si buzele cusute?!
de gol ne da privirea,
iar dragostea... nu minte!

Si tu ma placi,cum eu te plac
Si tu Iubesti cum Te Iubesc,
Hai sa ne spunem in cuvinte
Caci dragostea ne de de gol,nu minte.

Eu am curaji sa iti spun tie
Ca Te Iubesc la nebunie,
Est vis,traire,fericire
Vreau sa fi mrereu linga mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu