Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 noiembrie 2017

Cind noaptea apare luna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Noiembrie.2016

Acum ca noaptea sa lasat
Si luna se iveste.
As vrea in brate sa te am
Si sa-mi spui o poveste.

Povestea-n care suntem noi
Tu Zana mea cea buna.
Iar eu Baiatul ce te ocroteste
Rasfata si alinta

Frumoasa esti Iubita mea
Dulce si minunata.
Nu ma mai satur de gurita ta
Si de privirea ta ce-a blinda.

Nu ti-as mai da drumu din brate
Atit imi esti de Draga.
O Fata plina de Iubire
Frumoasa.dulce tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu