Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 14 noiembrie 2017

Sa-mi fi tu clipa vesnica a Vietii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Noiembrie.2017

Atita dor am strins in mine
Si-a tit de mult am plins dupa Iubire.
Acum ca te-am intilnit pe tine
As vrea sa-mi fi clipa de bine.
Ce va trai o vesnicie.

Mereu visam la puritatate
La-acea Iubire Sfinta o desenam.
In somn totul era un vis de noapte
In zori eram eu.
Un ganditor.

Atit de mult eu imi doresc
Ca tu sa fi amea Iubire
Sa impartim clipa senina
Si amindoi sa traim fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu