Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 noiembrie 2017

Cum sa-i spun Sufletului ca mi-e greu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Noiembrie.2016

Atit de greu mi-e sa privesc
In jurul meu pe unde trec,
In ori ce loc te vad pe tine
Si iti aud vorba senina.

Cind trec pe linga gradina cu Flori
Parca te vad zimbind din mijlocul lor
Iti simt parfumul dulce,mingaietor
Mi-e dor.

Cum sa-i spun Sufletului meu
Ca nu mai pot fara tine,
Ma doare Inima de dorul tau
Nu am cuvinte sa iti pot descrie.

Simt citeodata ca ma prabusesc
Cind singur in zori ma trezesc,
Cind vad pe strada doi indragostiti
Ma vad pe noi cind eram fericiti.

Mereu ma intreaba Sufletul
Ce se intimpla,ce-i cu mine?,
Dece nu esti la bratul meu?
Cind te intorci sa-mi fie bine?.

Imi spune ca nu mai suporta
Sa ma vada plingind seara de seara,
Ce se intimpla,ce-i cu mine
Plec,capu-n jos si-ai spun ca o sa fie bine.

Suflete drag Povestea sa incheat
Acum sunt singur,Iubirea a plecat,
Te am pe tine si iti promit
Ca nu mai pling si am sa ma ridic.

Sa ai incredere in mine
Ca ori cit de greu imi va fi,
Tu vei ramine linga mine
Si impreuna vom fi fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu