Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 10 noiembrie 2017

O Ultima cafea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Noiembrie.2016

Atit de dulce si suava esti
Lafel ca-n ziua cind te-am cunoscut
Doar tu ai stiut sa ma Iubesti
Doar tu mi-ai pus Soarele pe Cer.

Aceasta-i ziua cea mai rea
Tu ai ales sa-mi spui ca-i gata.
Iubirea ce tu pentru mine o simteai
Sa terminat.totul e gata.

Ma stringi in brate.ma saruti
Si imi vorbesti in soapta.
Eu nu te mai Iubesc.si nu mai simt nimic
Povestea sa sfirsit.

Eu rid si-ti spun zimbind
E-o gluma tot ce zici?.
Tu dai din cap cu glasul stins
Nu e adevarat.

Iti cad in brate si te rog
Ramai.nu te grabi.
Dar nu-mi dai nici o sansa.spui
Gata sa sfirsit.

Si impreuna am plecat
Te-am condus catre casa.
In drumul nostru ne-am oprit
Amindoi la terasa.

O Ultima cafea noi am servit
Si lacrimi curg siroae.
Plingind in fata ta ti-am zis
Te rog mai da-mi o sansa.

Dar foarte dura mi-ai raspuns
Totul e in zadar.
Eu pentru tine nu mai simt nimic
Gata sa terminat.

Si te-am urcat in microbuz
Sa poti ajunge acasa.
In ziua aceasta s-a incheat
Iubirea noastra minunata.

Si nu ne-am mai vazut de-atunci
Si multe zile am plins.
Pacat o spun si azi ca si atunci
Ca nu-mi mai esti Iubita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu