Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 noiembrie 2017

Da-mi iertarea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Noiembrie.2017

Mi-e greu sa stiu ca te-am pierdut
Am visat mult la clipa aceia linga tine.
De teama ca tu nu ai sa ma vrei
Am actionat fara de minte.

Te Iubesc mult si nu pot sa-ntrleg
De ce ma port asa cu tine.
Tu-mi esti o Zana buna.te ador
Of cat de mult as vrea sa fi acuma linga mine.

Pling nu pot sa ma regasesc
Lipsa ta ma consuma.ma omoara.
De ce nu pot sa te pastrez
De ce esti atit de departe?.

Iubito iarta-ma te rog
Intinde mina catre mine.
Nu te feri.nu-ti fie teama
Iarta-ma ca-m gresit fata de tine.

Of cum sa fac sa te-aduc inapoi
Sa fi cu mine.sa fim amindoi.
Mi-e tot mai greu.ma doare tare
Te rog sa vi Iubire inapoi.

Rapanzel tu esti Zana buna
Doar linga tine pot fi fericit.
Te rog din Suflet da-mi iertare
Iti recunosc.ca am gresit.

Ajuta-ma sa inving teama
Frica de nu a pierde ce Iubesc.
Te rog sa nu ma alungi.hai linga mine
Da-mi o ultima sansa.te rog sa incerci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu