Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 noiembrie 2017

Parca te-aud
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Noiembrie.2017

Imi lipsesti.mi-e tare greu
Te vad in privirea mea.
Parca te aud vorbind
Si iti simt mingaierea.

Mi-as dori sa fie o gluma
Tot ce se intimpla azi.
Sa fim noi tot impreuna
Nu certati si despartiti.

Daca ai privi atent
In Inima me cum plinge.
Ai vedea ca Te Iubesc
Ca mi-e greu ca nu esti linga mine.

Of de ce se-ntimpla asa
Sa Iubesc.sa nu am parte?.
Tare Draga mie-mi esti
Of de ce se-ntimpla asta?.

Am sa ma ridic sa merg
Inainte.sa zimbesc.
Inca eu te mai astept
Vino.Fata Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu