Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 noiembrie 2017

Tu esti Iubirea mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Noiembrie.2017

Viata mi-a oferit clipe senine
Iubire pura.mingaiere.
Ma facut sa traiesc.ca-n filme
Sa zimbesc.sa tresalt de fericire.

Am trecut de la o stare la alta
De la zimbet la lacrimi dure.
Dar iata ca intr-un tirziu
Am gasit marea mea Iubire.

Tu ai venit in Viata mea
Si mi-ai topit Inimioara.
Te Iubesc mult.Esti minunata
Esti cea mai dulce si frumoasa Fata.

Tu imi inseninezi Viata
Si imi pui zimbet in priviri.
Iubita mea esti cea mai cea
Din tot Sufletul Te Iubesc.

Mereu zimbesc si-s fericit
Cand tu esti linga mine Fata draga.
Tu ma inveti in fiecare zi
Cum este sa traiesc intr-o poveste

Mereu tu vei fi pentru mine
O Zina.Un Inger Divin.
Tu mai facut sa simt Iubirea
Sa o traiesc din plin in fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu