Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 noiembrie 2017

Glasul ce-mi sopteste Iubirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Noiembrie.2016

In linistea noptii se-aude
Un glas duios ce-mi sopteste lin,
Sa dorm sa visez frumos
Si somnul sa-mi fie dulce.

Deschid Ochii si privesc in jur
Te vad in poza zimbind,
Si parca de-acolo-mi vorbesti
Cit de dulce poti fi.

Am realizat ca-mi lipsesti
Ca nu mai pot sta fara tine,
Si mi-am propus ca in zori de zi
Sa alerg in graba la tine.

Cind Soarele pe Cer s-a ivit
Eu am ajuns la tine,
Si vesel eu ti-am soptit
Ca de azi te vreau linga mine.

Nu mai pot sta o secunda
Fara sa te vad,sa te-nbratisez,
Asta inseamna Iubire
Iar tu esti ce imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu