Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 noiembrie 2017

Cand ti se face dor
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Noiembrie.2017

Cand ti se face dor de mine
Priveste in Sufletul tau.
Caci te pastrez cu drag si dor
Si am ramas la tine.

Cand o sa-ti plinga Ochii tai
Priveste catre Cerul cel albastru.
Acolo traim amindoi
Si am sa-ti sterg lacrima cea de taina.

Eu nu mai pot de dorul tau
Ma tot gandesc.cu drag la tine.
As vrea sa fi in bratele meu
Sa te mingai.Sa te sarut Iubire.

Esti unica si minunata
Zeita.Zana din Povesti.
O Dulce si frumoasa Fata
Mi-e dor de tine.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu