Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 10 noiembrie 2017

Te Iubesc asa cum esti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Noiembrie.2017

Mi-esti cea mai draga Fiinta pe acest pamint
Si Te Iubesc.cum n-am Iubit vreodata.
Asa frumoasa si ambitioasa cum esti tu
Esti cea mai minunata Fata.

Imi placi mult cand te superi si esti nervoasa
Asa frumoasa esti si dulce.
Cand tu ma certi si ma alungi din brate
Of cat de mult pot eu sa Te Iubesc.

Esti asa dulce cand esti rasfatata
Cand te alinti .ma iei imbrate.
Cand repede te superi ca nu tin cu tine
Atit de mult eu Te Iubesc pe tine.

Mi-esti draga rau cand imi adormi in brate
Cand somnoroasa te trezesti in zori.
Cand nu ma-aprobi si esti nervoasa
Uite de ce eu Te Iubesc.
Pentru ca tu esti cea mai scumpa Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu