Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 29 noiembrie 2017

In rochie alba de mireasa
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Noiembrie.2017

In rochie alba de mireasa
Tu esti atita de frumoasa.
Si ca un Inger stralucesti
Esti tot ce am si ce Iubesc.

Esti minunata si suava
Dulce alint si mingaiere.
Esti Zana mea ce o Iubesc
Esti ingerasul meu Ceresc.

Si dac-o o fi in alta Viata
Sa ma mai nasc incaodata .
As vrea ca linga mine sa fi numai tu
Caci tu esti pentru mine tot ce am mai scump.

Inelul de cununie
Astazi martor sa ne fie.
Nu pot trai fara tine nu
Caci tu esti tot ce Iubesc.Doar tu.

De la prima intilnire
Si de la primul sarut.
Ai aprins Iubirea-n mine
Si am inteles ca tu esti Ingerul.

Astazi cand ne juram Iubirea Sfinta
In fata lui Dumnezeu.
Vreau sa sti Iubito draga
Ca tu esti Ingerul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu