Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 noiembrie 2017

Da-mi mina ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Noiembrie.2017

Da-mi mina ta.hai vino linga mine
Si haide sa fim fericiti
Nu-ti fie teama ai incredere in mine
Si hai sa facem amindoi Cerul senin.

Imi esti prea draga mi-ai intrat in Inimioara
Si uneori mi-e teama ca te pierd.
Daca ai fi aproape linga mine
Ne-ar fi bine la amindoi.

Esti mult prea dulce si frumoasa
O Fata cum sunt Zanele-n Povesti.
Da-mi voie sa iti fiu aproape
Sa te tin strins de mina.Sa fim fericiti.

Eu ti-am gresit de doua ori
Tu cu rabdare mai iertat.
Te rog sa nu ma privesti ca pe-un Om rau
Nu vreau decat sa-mi fi tu Zana mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu