Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 noiembrie 2017

Sunt singur
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Noiembrie.2016

Sunt singur acum
Si stau si ma gindes
Ce sa fac eu mai departe?
Cum fara tine sa traies?

Sunt singur acum
Si stau,si scriu,si ma gindesc
Astern pe coale de hirtie
Ce am pe inima si ce traiesc.

Acum ca singur mai lasat
Ma vad un Om fara de chef,
Nu pot sa inteleg si sa pricep
Cum de astazi nu ma mai vezi.

Ieri eram doi Copii frumosi
Ce dragoste-si jurau pe veci,
Astazi nimic n-a mai ramas
Nici nu zici ca am fost vreodat.

Daca as putea intra in mintea ta
Sa vad ce se ascunde acolo,
As presara ginduri frumoase
Ca tu sa-mi umpli golul.

Acum cind ploaia-mi bate-n geam
Stau si privesc pierdut afara,
Ma gindesc la noi doi si acea seara
Cind ne tineam in brate si zimbeai.

Toate au fost asa sa se intimple
Ca noi sa ne juram Iubire,
Sa cunoastem fericirea impreuna
Si-apoi sa plingem,sa lasam in urma,
Tot ce-am visat si ne-am jurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu