Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 11 noiembrie 2017

Te Iubesc Ingerul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Noiembrie.2016
Atit de Dulce esti Iubite
Si-atata fericire-mi daruiesti,
Cind tu ma stringi in brate n-am cuvinte
Sa iti descriu tot ce simt,ce traiesc.
Ma pierd in Ochii tai senini,albastrii
Ce dulce si suav ei ma privesc,
Ma ascund in Suflet la tine
Si cu mult Drag iti scriiu acolo,Te Iubesc.
Tu numai tu imi dai Iubire
Doar tu-mi faci zilele senine,
In razele de Soare pui caldura
Si pe Cer scri cu Stele anoastra Iubire.
Atit de Drag imi esti Iubite
Atit de cald si minunat,
Doar linga tine-s fericita
Tu esti visul frumos ce il traiesc.
Am sa scriu pentru tine-o poezie
La noapte cin Stelele vor sclipi,
Si-am sa le pun pe Cer sa stie lumea toata
Ca tu esti cel pe care il Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu