Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 27 noiembrie 2017

Cum sa fac sa mi te scot din gand?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Noiembrie.2017

Iubire ai aprins in mine
Si inimii i-ai pus batai.
In Ochii mei esti ca un Inger
Tot ce vad si ma face fericit.

Dar astazi nu mai e ca ieri
Esti rece.ma respingi.ma-alungi.
Eu tot mai tare Te Iubesc
Ma consum si pling mult.

Ma doare rau indiferenta ta
Simt cum Inima plinge.
Cum sa te scot din gand sa-mi fie bine?
Cand Iubirea mea e mare pentru tine.

De ce te porti asa cu mine
De ce ma alungi cu tot dinadinsul?.
Eu am crezut si cred in tine
Si doare acum sa vad cum ma alungi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu