Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 noiembrie 2017

Arogantul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Noiembrie.2017

M-am decis si-s hotarit
Sa ma fac Baiat de treaba.
Sa dau naibi bunatatea
Sa fiu arogant. da bine.

Am fost bun cu mult bun simt
Si-am pierdut usor in toate.
De azi gata ma fac rau
Nu mai sunt ca altadata.

Aroganta nu-i prostie
Ea e opusul bunatati.
Am sa fiu dur cu.cei care
Cauta sa ma raneasca.

Asta da bine azi in toate
Tupeul nu romantismul.
Aroganta e cuvintul
Ce visul til implineste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu