Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 noiembrie 2017

Numai linga tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Noiembrie.2017

Iubesc cu Inima curata
Pun Suflet.ma implic detot.
Dar niciodata nu am parte
De tot cea.ce imi doresc.

Decate ori am intilnit Iubirea
Si m-am dedicat trup si Suflet ei.
Am pierdut.na ramas nimica
Doar eu privind in urma si plingand.

Am zis ca s-a intimplat odata
Ca-asa a fost sa fie a trecut.
Dar uite ca ma urmareste
Si nici o sansa sa am ce Iubesc.nu stiu.

Acum te-am intilnit pe tine
Atit de frageda si pura.
Asa de tare m-am indragostit
De teama daia ti-am gresit.

Dar tu ai un Suflet curat
Si mai iertat ai trecut peste.
Dar ti-este teama sa ma mai Iubesti
Iar Inima in mine se topeste.

Doar linga tine eu as fi complet
Tu maimplinesti si-mi dai putere .
Esti asa dulce.cum sunt Zanele-n Povesti
Dar cum sa fac.caci tu nu ma Iubesti?.

Iarta-ma Inger bun ca am gresit
Si nu te teme.te rog Fata draga.
Nu se va repeta nimic din ce-am facut
Nu am sa te mai supar Viata intreaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu