Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 27 noiembrie 2017

Nu mai am asteptari
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Noiembrie.2017

Am ajutat fara resentimente
Mereu le-am fost aproape Oamenilor.
Nu le-am cerut nimic.decat un zimbet
Si sa-mi promita ca sunt fericiti.

Le-am pus in palma Sufletul
Sa le arat ca n-am nimic de-ascuns.
Ca sunt curat in Inima si-n gand
Ca ai Iubesc fara sa-i mint.

Unii au stiut sa aprecieze
Putin.e drept.le Multumesc.
Altii pe care ai credeam Prieteni
M-au lovit crunt si ma durut.

Mi-e teama astazi sa mai cred in bunatate
Mereu cand am facuto am platit prea scump.
Astazi nu mai astept nimic.nu am pretentii
De la nimeni sa-mi dea nimic.

Iubesc incontinuare Oamenii
Imi sunt dragi.ai pastrez in Suflet.
Dar cui e dor de mine sa ma sune
De ma apreciaza s-au Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu