Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 noiembrie 2017

Daca pling. pling pentru tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Noiembrie.2017

Mi-ai pus Soarele pe Cer
Ai alungat ploaia si norii.
Iubirea ta ma mingaie
Ma face sa fiu puternic.

Nimic nu-i mai frumos pe lume pentru mine
Decat esti tu dulce minune.
Iar daca lacrimile-mi curg si pling
Pling din Iubire pentru tine.

Doar tu sti sa ma intelegi
Doar tu imi mingai Inima.
Iar daca rad.eu rad cu tine
Tu esti alintul meu.marea Iubire.

In Viata mea nu am plins.n-am fost slab
Tu mai topit cu bunatatea ta.
Cand plingi tu.pling si eu cu tine
Cand razi rad si eu draga mea.

Ca pling nuinseamna ca sunt slab s-au moale
Ci ca Iubesc si imi esti draga.
Tu esti tot ce vreau eu in asta lume
Pling si rad alaturi de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu