Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 2 septembrie 2017

N-am iubire de vânzare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Septembrie.2016

N-am iubire de vânzare
Nici inimă de-nchiriat,
Doar sufletul ce mă doare
Și cugetu-mi nestrămutat.

Am rămas putin în umbră
Dar nimic nu s-a schimbat.
Am iubit doar o "himeră"
Ce viața mi-a tulburat.

I-am daruit dragostea
Si Inima mea curata,
Pentru ea nu a contat
Si le-a calcat in picioare.

Dar nu-mi pare rau,va spun
Eu stiu ca nu am gresit,
Sufletul imi e curat
Si constiinta impacata.

Te-am Iubit mai mult ca Viata
Te-am divinizat Copila,
Am vrut sa iti daruiesc
Soare si-o Viata senina.

Atunci când tu ai fugit
Și te-ai îndepărtat de mine,
Știi ce tare m-ai rănit...
Dar acum mi-e bine!

Vântul șuiera-n rafale
Și-n inima mea era ger....
Luna-n cer, cernea a jale,
Numai pot nimic să-ți cer!

În dragostea ta am crezut
Dar a fost numai minciună,
Acum vrei iar ca la-nceput...
Dar nu vom fi-împreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu