Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 septembrie 2017

Cred că m-am îndrăgostit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Septembrie.2016

Te-am văzut așa Frumoasa
Ca Soarele stralucesti.
Esti atit de minunata
N-am cuvinte sa-ti vorbesc.

Ochii tai frumosi.albăstrii
Mi-au fermecat Inima.
Mai răpit din lumea asta
Fu cu frumusețea ta.

Esti Gingasa si blajină
Un Suflet cald si curat.
Hai vino la mine-n brate
Te Iubesc o spun cu Drag.

Uite-te puțin la mine
Se vede in Ochii mei.
Ca mi-esti Draga.tin la tine
Spune-mi daca si tu vrei.

Sa fim amindoi pe-un drum
Soarelui sa ai zimbim.
Florile sa ne mingaie
Fericiti noi doi sa fim.

O Ce mult eu Te Iubesc
Oare tu gindesti ca mine?.
Oare as putea sa cred
Ca mâine esti linga mine?.

Hai Iubire spune-mi da
Vino te rog mai aproape.
Viața sa ne fie lina
Tu să fi amea Regina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu