Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 2 septembrie 2017

Ridică-ți vălul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Septembrie.2016

De vrei să ști al meu destin
Vino și-ntinde mâna....
Să simți un piept de arlechin,
Dragostea ce-ți închină.

Ridică-ți vălul de pe ochi
Frumoasa mea minune,
Eu stau în fața ta-n genunchi,
Căci te vreau pentru mine.

Nu mai privi in amintiri
Si nici in amagiri,
Lasa in urma ce a fost
Si hai vino cu mine.

Eu vreau ca Ochii tai frumosi
Mereu sa straluceasca,
Ca ,Cerul cel senin ei sa sclipeasca
Iubirea Inima sa-ti incalzeasca.

Am colindat lumea toată
După ochii tăi frumoși,
Căci inima mi-e ferecată
În lanțuri grele și cătuși.

Si crede-ma ce-ti spun acum
O Alta Fata mai frumoasa,
In lume n-am gasit
Tu esti un Suflet minunat,tu ma faci fericit.

Eu sunt aici,acum te simt,
Tu mă vrei,eu te doresc.
Tu m-ai chemat,eu am venit,
Acuma știi cât te iubesc!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu