Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 septembrie 2017

Dorinta mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Septembrie.2016

Imi doresc din Inimioara
Iubirea s-o-n bratisez,
Sa fi tu amea comoara
Pe mine sa ma Iubesti.

Dulce esti Fata frumoasa
Ca o Zana din Povesti
Esti atit de minunata
Vreau mereu tu sa zimbesti.

Daca ar fi cu putinta
Sa fi tu Creiasa mea,
Viata mi-ar fi o Poveste
Lumea-ntreaga ar fi amea.

Niciodata n-as lasa
Ochii tai sa fie tristi,
As avea grija de tine
Sa nu-ti lipseas

Asta e dorinta mea
Vreau ca tu frumoasa Fata,
Sa fi alinarea mea
Ingerul din amea Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu