Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 5 august 2017

Tu ai ales să pleci
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 August.2016

Astazi ai ales să pleci
Eu sunt fericit.mi-e bine.
Ori cum tu nu mai Iubit
Doar te-ai folosit de mine.

Poate că-i mai bine așa
Am scăpat de chin și greu.
Ma subestimai mereu
Si tot tu tipai la mine.

O Fi fost cindva Iubire
Om fi fost noi fericiti.
Dar azi cred că cel mai bine
E ca ai plecat.mai părăsit.

Nu sunt trist.nu-mi curge o lacrima
Nici nu are vreun motiv.
Eu sunt fericit pe bune
Ca azi ai plecat detot.

Nici nu vreau să mă mai cauți
Am pierdut timpul destul.
Tu voiai doar combinați
Si seara in club mereu.

Eu.Băiatul linistit
Visam la clipe frumoase.
De la tine mi-am dorit
O Familie frumoasa.

Dar în timp eu mi-am dat seama
Ca ma amagesc visind.
Tu nu ești deloc de mine
Poti sa pleci.iti spun drum bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu