Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 29 august 2017

Tu esti aleasa mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 August.2017

Ne completam unul pe altul
Traim frumos in lumea noastra.
Esti Ingerul Inimii mele
Tu esti amea dulce Mireasa.

Esti cea mai minunata Fata
Frumoasa cum nici unde n-am vazut.
Te Iubesc mult esti Zana mea cea Draga
Tot ce din Suflet mi-am dorit.

Reteta fericirii noastre
Din Inima se compune.
Noi ne Iubim credem in noi si in Iubirea noastra
Tu esti dragostea mea curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu