Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 21 august 2017

Unde esti?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 August.2016

Unde esti.?mi-e dor de tine
Plinge Inima in mine.
Doar tu imi erai aproape
Zi de zi.noapte de noapte.

Linga tine eu eram
Cel mai fericit din lume.
Tu mereu ma rasfatai
Mie mi-era tare bine.

Acum pling.sunt suparat
Ma tot uit in calea ta.
Parca  asteptind sa vi
Sa fi iaras Zana mea.

Unde esti? te chem la mine
Am nevoie de Iubire.
De Sufletul tau frumos
Si de glasul ce-ma-lina.

Acum chiar ca imi doream
Sa te simt aici.cu mine.
Unde esti cind am nevoie
De ata dulce Iubire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu