Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 9 august 2017

Poveste de noapte buna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 August.2017

E Noapte.Luna straluceste
Greerii canta in cor.
Te iau in brate Iubito
Vreau sa privesc.cum adormi.

Iti pun capul pe mina mea
Ma joc usor in parul tau.
La ureche iti soptesc duios.Iubita mea
Si-ncep a-ti spune o Poveste.

Povestea incepe asa
Cu tine Zana frumoasa.
Tu esti dulce-a Floare amea
Tot ce Iubesc si-mi doresc in asta Viata.

Sa sti ca esti scumpa rau
Te Iubesc din Inima.
Tu esti Ingerul meu
Noapte buna Iubito.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu