Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 25 august 2017

O Stea nemuritoare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 August.2017

O stea nemuritoare
Pe boltă dac-aş fi,
Să am şi strălucire...
Atunci,poate m-ai şti.

Sa-mi vezi Ochii senini
Cum te sorb din priviri,
Si Inima sa-asculti
Cum bate pentru tine.

Atit de dulce esti
Te plac,Te-as vrea alaturi,
Caci tare draga-mi esti
Dar tu nu vezi si nu-mi auzi gandul.

Dar sunt doar o cometă
Din altă galaxie
Și nimeni pe pământ,
De ea,nu vrea să știe.

Tu de-mi eşti alături
Şi vrei să ştii de mine,
Nu risipi valuri
De lacrimi şi suspine.

Caci impreuna am fi
Amindoi fericii,
Si din Iubirea pura
O Lume de poveste am construi.

Te-as face Zana mea
Printesa fermecata,
Caci dulce vreau sa-mi fi
O Cat de dulce esti tu Fata.

Pentru strălucirea ta
Mi-aş da ochii şi viaţa,
Să-ţi sărut numai odată
Buzele ce mă răsfaţă.

Doar o stea nemuritoare
Mai alerga pe orbită...
Dar s-a oprit în tăcere
Să-și ia raza mult iubită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu