Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 26 august 2017

Te Iubesc si am spus tot
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 August.2017

Cand pentru prima data te-am vazut
Si-n Inima mi s-a nascut Iubirea.
Am inteles ca tu mi-esti Ingerul
Ce-mi umple Viata de lumina.

Cand te-am tinut de mina si te-am mingaiat
Si poezii de dragoste ti-am recitat.
Am inteles ca tu esti totul
Oceanul in care ma scald.

Eu Te Iubesc si am spus tot
Pentru Sufletul tau frumos.
Si imi doresc.ca impreuna sa-mpartim
Tot ce ne este dat in Viata sa primim.

Tu pentru mine esti tot Universul
Cea mai frumoasa Fata.Inger bun.
Eu Te Iubesc.cu Inima curata
Esti Sufletul.tot ce eu am mai scump.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu