Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 8 august 2017

Abur de Poezie
Autor.Gabriel Razban Stoica
8 August.2017

Eu te iubesc de la-nceput
Din picuri de esență vie
Ce-n cana mea cu gust de lut
Te simt abur de poezie

Tu esti versul Inimii mele
Pe care il recit in fiecare zi,
Esti bucuria Vietii mele
Sufletul dulce,Ingerul Iubit.

Un abur ce valsează lin
Pe buze-nvăluite-n ceață
Chemând iubirea în declin
Să mai atingă părți de viață

Tu,nu mai tu imi dai putere
Si zimbet,Si dorinta de-a trai,
Doar tu faci ziua plina de lumina
Cand ai spui Soarelui a straluci.

Iubesc din Suflet Poezia
Tu esti atit de minnata,
Te citesc,Te recit,Te Iubesc dulce Fata
Tu esti mingaierea Inimii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu