Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 6 august 2017

Mi-ai atins Inima cu Iubirea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 August.2016
A Fost si Soare au fost și ploi
Si am trecut prin toate.
Mereu Inima mi-a bătut în piept
Cu multa bunatate.
Am Iubit si am fost Iubit
Am trăit clipe minunate.
Dar am fost trist Si-am suferit
Si Inima mi-a fost arsă.
Iubirea ce-o purta în ea era atît de mare
Dar toate astea n-au contat.
Si am rămas plingind
Uitindu-ma în zare.
Mi-era frica sa mai Iubesc
Sa ma îndrăgostesc dinou.
Si ma temeam de tot si-mi era greu
Sa pot iar sa Iubesc.
Dar tu mi-ai atins Inima
Cu-ata Dulce Iubire.
Si ai făcut să bată iar
Plină de Fericire.
Iubirea ta e tare calda
E Ca o mingaiere.
Acum eu sunt iar fericit
Si plin de încredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu