Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 27 august 2017

Doar o dorinta
Autor.Gabriel Eazvan Stoica
27 August.2017

Prin gândul nerostit al fericirii
Eu te-am strigat mai tare ca o şoaptă,
Din vechile dorințe mi-a rămas 
Doar una şi am să ți-o zic în treacăt. 

Esti un izvor ce daruieste fericire
Din Inimioara ta curge Iubire,
Si vreau ca tu sa-mi fi aproape
Sa te pot tine strins in brate.

Eşti cam grăbită azi şi mi se pare
Vrei să te pierzi încet în asfințit,
Pierdut mă simt şi eu ca roua florii,
Când soarele il vezi la răsărit. 

Atit de mult eu imi doresc
Sa-mi fi Iubita,Dulce-a mea Sotie,
Sa te rasfat,Sa imi fi Zana
Of cat de mult eu imi doresc.

Si tu ca mine esti singura
Si timpul trece pentru amindoi,
De ce nu ma privesti,De ce nu simti amea Iubire
Cum sa fac sa te fac sa ma privesti?

Plăcerea este astăzi nefirească
Şi nu e de la noi de pe pământ,
Aş spune chiar că este nelumească,
Ce-ar zice însă zeii din Olimp?

Însingurați să stăm unul cu altul,
Să ascultăm păsările ce-au de spus
Şi timpul să ne prindă-ntr-o poveste,
Eternul langă tine nu-i de-ajuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu