Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 22 august 2017

Am Iubit.nu-mi pare rau
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 August.2017

Am pus Suflet si-am Iubit
Inima mi-am daruit.
Am trait pentru Iubire
Si-am visat o alta lume.

Erai tot.Inger Divin
Ma Iubeai si ma-alintai.
Mai luat in zbor cu tine
Aripi tu mi-ai daruit.

Dar tot tu mi le-ai frint in zbor
Si-am cazut.M-am prabusit.
Am varsat lacrimi.Un Rau
Si mult am mai suferit.

Si-uite asa anii treceau
Eu singur cu visele.
Cautind Iubirea-n van
Ute asa-mi trec zilele.

Dar intr-un sfarsit sunt bine
Astazi tu esti linga mine.
Aripile le-ai lipit
Si-astazi zbor spre fericire.

Tu esti marea mea comoara
Ingerul Inimii mele.
Tu esti Fata mea frumoasa
Zana visurilor mele.

Astazi sunt iar fericit
Sunt un Om rasfatat si Iubit.
Tu imi esti Izvorul Vietii
Din Suflet eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu