Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 10 august 2017

Imi este dor de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 August.2017

In linistea serii mi-amintesc de tine
Cat de frumos in brate ma stringeai.
Cum priveam stelele impreuna
Si ce frumos tu imi vorbeai.

Imi amintesc de vorbele frumoase
De vocea ta cea dulce.ce-mi canta.
De noi imbratisati.De parfumul tau dulce
De cum in noapte te priveam.

Acum mi-e dor de tine.vreau
Sa te mai vad.Sa te mai string in brate.
Sa-ti mai ascult vocea frumoasa
Si sa mai dorm la tine in brate.

Imi este dor.Ma-apasa tare
Imaginea ta imi da tarcoale.
Noaptea ma face sa imi amintesc
De noi si de cuvintul.Te Iubesc.

Dar doru-i dor.Ma mistue
Nu imi da pace.Ma chinue.
Stiu ca nu ai sa vi
Traiesc acum din amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu