Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 21 august 2017

As vrea sa ai rabdare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 August.2016

As vrea sa ai rabdare
Sa nu ne grabim,
Sa lasam dragostea sa arda
Si Inimile noastre sa bata in acelas ritm.

Tu sti bine ca-mi placi
Ca imi doresc sa fiu cu tine,
Dar uneori ma-ntreb
Ne va fi oare bine?

Aș vrea să fiu cu tine,
aș vrea să fii a mea.
Mă doare inima în mine,
când mă gândesc că n-aș putea.

Să-ți spun ce simt eu pentru tine,
și cât de sincer te iubesc.
Câte profunde sentimente,
Față de tine le trăiesc.

Sa fim noi impreuna
In fiecare zi,
Sa spunem buna dimi
Soarelui zi de zi.

Sa privim luna noaptea
Cum nouo ne zimbeste,
Eu sa te tin in brate
Si somnul sa-ti vegheez.

Aș vrea să ai puțin răbdare,
până la timpul potrivit.
Și îți promit o viață-n care,
te voi iubi la nesfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu