Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 12 august 2017

Cva-ul pierdut
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 August.2016

A Fost Iubire s-au asa am crezut eu
Atunci,cind eram impreuna,
Mie-mi batea Inima-n piept
Din dragoste pentru tine.

Dar tu mimai Iubirea bine
Spunindu-mi pe un ton mintit,
Ca ma Iubesti,ca insemn totul pentru tine
Dartu erai cu gindul tot la el.

Eu pentru tine am fost un pansament
Ce ranile din Inima ti-a vindecat,
Ai vrut sa te razbuni pentru ca altii ti-au gresit
Si ai lovit in mine.

Am plins atunci,cind ai plecat
M-am dat de ceasul mortii,
Dar mai tirziu am realizat
Ca nu a meritat.

Tu nai avut nici Inima,nici Suflet
Ai cautat doar rau sa faci,
Crezind ca asa-i bine
Sa te razbuni pe Barbati.

Dar foarte bine ca ai plecat
Mi-ai redat fericirea,
Mereu erai nervoasa si nimic nu-ti convenea
Tu mimai doar Iubirea.

Asa ca dute sa nu te mai vad
Dute pe drumul tau,
Nu imi mai pasa de ti-e bine s-au ti-e rau
Eu am sa merg pe drumul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu