Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 22 august 2017

Oare cum sa cred
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 August.2016

Atitea zile minunate
Impreuna noio le-am petrecut,
Zimbeau senin razale de Soare
Si cerul era cristalin.

Tu faceai Florile sa infloreasca
Cu frumusetea ta divina,
Si toate erau vesele in fata noastra
Si zilele senine.

Acum tu ai plecat de linga mine
Si singur mai lasat printre amintiri,
Cu Ochii in lacrimi privind dupa tine
Si Sufletul trist.

Oare cum sa cred ca tu ai plecat de linga mine?
Oarer cum sa cred ca tu mai Iubit?,
A Fost vis s-au am trait o poveste linga tine
S-au mai amagit.?

Nici nu ti-a pasat
Ca eu Te Iubesc,
Ca am sentimente mari
Pentru tine eu traiesc.

Astaseara vreau sa stau
Singur la masa noastra din bar,
Unde noi ne-am sarutat
Si Iubire ne-am jurat.

Nu vreau sa fac vreo minune
De si mi-as dori,
Sa te vad intrind pe usa
La mine cum vi.

Dar sunt sigur ca-ntr-o zi
Roata se va invirti,
Acum sunt eu suparat
Dar maine sa pot zimbi.

Am sa las de-acum in urma
Tot ce noi doi am trait,
Si-am sa ma gindesc la mine
Maine sa poti fi fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu