Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 21 august 2017

M-a intrebat Sufletul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 August.2017

Aseara cand Cerul se imgana cu noaptea
Stateam de vorba cu Sufletul meu.
Priveam la poza ta tinindo-n mina
Si astfel Sufletul m-a intreba?.

-Daca-ntr-o zi un Inger ar veni la tine
Si ti-ar spune ca-ti implineste o dorinta.
Tu ce i-ai cere sa iti implineasca
Care-i dorinta din Inima?.

-I-as cere sa o am pe ea
Fata senina ce-o Iubesc.
Sa-mi fie pentru toata Viata amea Regina
Sa ne Iubim pi-n la adinci batrineti.

Uimit Sufletul ma intreaba?
-Atit.Asta-i dorinta ta?.
I-ai putea cere bogatia din lumea intreaga
Te Multumesti sa o ai doar pe ea?.

-Da.I-am raspuns fara tagada
-Ea este tot si mult mai mult.
O Iubesc.Pentru mine este Viata
Tot ce ma face fericit si implinit.

Multumit Sufletu-mi zimbeste
Si imi raspunde fericit.
-Imi place cum Inima ta gandeste
Ma bucur pentru tot ce ai gandit.

Banii sunt reci.Lafel si luxsul
Nu te imbratiseaza nici de cald nu-ti tine.
Iubirea este tot ce Sufletu-si doreste
Asta te face fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu