Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 10 august 2017

Odisee
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 August.2016

Povestea noastră de dragoste
a fost mai complexă decât o Odisee
când ne-am cunoscut
Rataceam amindoi pe o alee.

Ne-am privit,zimbeam si tu si eu
Si te-am intrebat,Cam cit e ceasul?.
Mi-ai raspuns cu glas duios
Este dupa amiaza,ora 4.

Am intrat in vorba si ti-am spus
Ce frumoasa esti ca o Printesa,
Tu ai ris si mi-ai soptit
Multumesc si-apoi mai luat de mina.

Si-amindoi pe-aleile cu Flori
Ne plimbam ca doi Copii,
Am cules un brat de Flori
Si o coronita am impletit.

Am puso in parul tau
Ce frumoasa esti tu Floare dulce,
M-am apropiat usor
Si ti-am sarutat gurita dulce.

Si dea-tunci povestea noastra de Iubire
Noi am inceput s-o scriem,
Si am colorat lumea in roz
Si Soarelui i-am dat stralucire.

Am ramas ne despartiti
Ne avem unul pe altul,
Viata noastra-i un buchiet de fericire
Tu si eu suntem intreaga lume..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu