Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 27 august 2017

Sa respiram Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 August.2017

Mi-e dor de-o-mbratisare dulce
De-o mingaiere.De-un sarut
De-o vorba blinda.De Iubire
De-o lacrima de fericire.

As vrea sa fiu la tine in brate
Sa ma saruti si sa ma linistesti.
Sa iti simt mina fina cum ma alinta
Sa iti aud vocea ta dulce incet soptind.Un Te Iubesc.

As vrea ca impreuna sa ne prinda noaptea
Amindoi sa ai spunem noapte buna Soarelui.
Sa respiram Iubire pina dimineata
Asta mereu in fiecare zi.

Sa-adormi la mine in brate noaptea
Sa iti sarut Ochii frumosi.
Capul sa-l pui pe mina mea ce-a dreapta
Sa te veghez si sa te-alint.Iubita mea.

Si Viata sa ne fie o Poveste
Tu sa-mi fi zana mea cea buna.
Noi fericiti sa respiram Iubirea
Sa fim o vesnicie impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu