Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 25 august 2017

Baga-ma in seama
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 August.2017

Stai pe Facebook si privesti
La postari.Fotografii.
Te ti mare.nu vorbesti
Stai cuminte si nu-mi scri.

Iti trimit un like pe chat
Te salut ca un Prieten.
Tu nervoasa imi raspunzi
Ca ce vreau sa te agat?.

Nu ca nu mi-ar place zau
Dar de data asta-am vrut
Doar sa iti dau un salut.

Nu sunt stres pe capul tau
Imi place sa iti vorbesc.
Baga-ma te rog in seama
Scrie-mi hai ca n-o fi greu.

Nu gandi ca-as vrea ceva
Nu am ganduri nesimtite.
Vreau doar ca sa te salut
Sa-ti trimit gandul meu bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu