Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 7 august 2017

Statuie-Statuie
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 August.2017

Intr-un parc e o statuie
Seamana cu,chipul tau,
Are Ochii tai ca marea
Privirea si zimbetul tau.

Merg mereu si o privesc
Parca te vad linga mine,
Parca as vrea sa ai vorbesc
Dar vad ca e o statuie.

Si cand o privesc delung
Mi-amintesc de tine Fata,
Cum mi-erai mereu aproape
Si cum ma stringeai in brate.

Am crezut ca te-am uitat
Asta pina-n ziua-n care,
M-am plimbat seara prin parc
Si-am vazut statuia aceia.

Statuie-Statuie piatra blestemata
Mai facut sa mi-amintesc,
Da Fata ce am Iubit
In care-mi gaseam linistea toata.

Si cand cred ca-s fericit
Merg la statuie si pling,
Privesc,Chipul tau
Si ma-apasa dorul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu