Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 21 august 2017

Te-am asteptat si-a meritat
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 August.2017

Te visam in fiecare seara
Te vedeam in toate Fetele.
Imi doream sa imi apari in cale
Sa fim impreuna amindoi.

Si pictam intr-un tablou cu Ochii
Nopti frumoase petrecute-n doi.
Tu la bratul meu.Printesa
Eu un fericit ca-mi esti Iubita.

Treceau anii.Eu visam
Aproape-mi pierdusem ori ce speranta.
Dar intr-un tarziu ai aparut
Si mi-ai facut Viata.Vesela.Frumoasa.

Astazi tot ce am visat traiesc
Mi-esti Iubita.Suntem impreuna.
Noptile-s frumoase-n doi
Tu esti dulcea mea Printesa.

Linga tine toata Viata vreau
Sa traiesc.Sa-mi fi tu Zana.
Sa avem numai zile senine
Te Iubesc Ingerul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu