Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 9 august 2017

Cand am sa uit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 August.2017

Te-am Iubit din Inima
Am crezut prea mult in tine.
Ca pe-un Inger te-am privit
Si m-am indragostit de tine.

Tu erai Viata si alint
In tine linistea eu imi gaseam.
Dar tu mimai Iubirea.Ma minteai necontenit
Eu sufeream.Plingand de Dragul tau.

Ma certai si-mi spuneai ca sunt prea slab
Radeai cand ma vedeai plingand.
Dar eu plingeam ca Te Iubeam
Vazind ca nu-ti pasa de mine.

Acum eu am uitat Iubirea noastra
N-am crezut ca voi reusi.
Dar pare-se ca ti-ai adus aminte Fata
Dar mie nu-mi mai pasa.Vreau sa sti.

Nu plinge.Nu ai sanse
Sa ma faci sa Te Iubesc iar.
Acum sunt linistit si-mi pare bine
Ramai cu bine eu te-am uitat demult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu