Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 9 august 2017

O Zi in care visul s-a-mplinit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 August.2017

E Ziua-n care un vis s-a-mplinit
Aceia de a te stringe in brate.
Ziua in care linga mine ai venit
Si mi-ai ramas Iubito aproape.

Traiam plutind pe aripi de Iubire
Te vedeam Ingerul Iubit.
O Scumpa si frumoasa Fata
Tot ce de mult eu mi-am dorit.

Aceasta Noapte tu mi-ai facuto magica
Am adormit la tine in brate.
Mai dus in Rai cu-ata Iubire
Nu pot sa uit tot ce mi-ai oferit.

E Ziua fericirii mele
Si astazi mi-o amintesc.cu drag
Vad chipul tau cel blind.In gand iti spun Iubire
Asta e ziua magica de vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu